sunnuntai 29. maaliskuuta 2020

Terveisiä kotoota.

Kirjotetaanko se edes ”kotoota”, vai onko tää joku turkulainen sana?

No mutta kuitenkin... On ollu jonkin asteinen korona-ahdistus. Oon ollu vaan kotona. Pakolliset kauppareissut käyn tekemässä ja se on siinä.

On ollut todella, TODELLA tylsää. Aika ei tunnu kuluvan mihinkään. Oon lukenu, kattonut youtube-dokkareita, otin taas Netflixin käyttöön ja siivoillut. Syönyt, syönyt, syönyt ja syönyt. Nyt en halua edes ajatella vaakaa. Oon varmasti lihonnut kaikki ne kilot jotka viime syksynä karistin..
Niin se elämä tällähetkellä menee.

Päivät on todella upeita, ulkona lämpötilat on lähellä +10. Silti ei viitsi mennä edes kävelylle.

Alkuun ajattelin et pyh, tämmönen korona, ei tunnu missään enkä pelkää.
Mut nyt tässä ajanmittaan on alkanu nousee pala kurkkuun. Mitä jos mä saan sen? Oikeestaan sillä, että sen saisin, ei oo niin suuri merkitys, pelkään vaan tartuttavani läheisiäni, varsinkin niitä jotka kuuluu riskiryhmään.

Saan viestejä kavereiltakin, jotka panikoin ja mä alan sen takia panikoimaan vielä enemmän.

Nyt olis aikaa. Aikaa piirtää, aikaa tehdä tatuointeja, aikaa kirjottaa... mut mikään ei huvita.

Mä muutenkin oon kotona päivät pitkät, miten tää poikkee mistään? Ehkä se on se, että tekee mieli joka paikkaan kun EI VOI mennä...

Toivottavasti kaikki pysytte terveinä. Tää oli tällanen pikapäivitys että mitään ei tapahdu...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositeltuja postauksia: