tiistai 17. maaliskuuta 2020

Mitä minulle kuuluu juuri nyt?

Mun mahasta kouraisi tänään kun mietin etten ole päivittänyt blogia. Otan tästä välillä vähän turhankin isoa stressiä. Samoin niinkin tyhmästä asiasta kuin instagram....

Oon kirjaimellisesti maannut kotona viikon, tekemättä yhtään mitään. Kissan poismeno jotenkin vei voimat ja oon pikkuhiljaa palaamassa elävien kirjoihin. Mulla meni siinä viikko etten jaksanut ees viesteihin aina vastailla.

Sairastan epävakaata persoonallisuushäiriötä, ja laitan sen piikkiin aika paljon noita tunneasioita joita en osaa/pysty käsittelemään. Mun oli tosi vaikee laittaa kissan hiekkalaatikko pois. Tuolla se on vessassa vieläkin, toki puhtaana.

Peruin tältä viikolta psyk. hoitajan ajan. En halua kulkea julkisilla. Vältän niitä ahdistuksen ja tän koronaviruksen takia. Se, miksi en halua sitä itselleni, on siksi etten sairastuta läheisiäni. Ystäviini ja perheeseeni kuuluu riskiryhmäläisiä, siksi koitan välttää paikkoja joissa voin saada tartunnan. Ei mulla ole siis väliä vaikka sairastunkin, kunhan ei läheiseni sairastu takiani.

Janne jää nyt kuukauden pituiselle "lomalle" koulusta. Suunniteltiin että lähetään mökille alkukuusta kun tulee rahaa. Tän hysterian takia, ja siksi kun siellä ois hommaakin aika paljon. Viime syksynä jäi paikat haravoimatta. Kesälläkään ei tullut paljoa käytyä ja se on harmittanut tosi paljon.

En oo jaksanut kirjottaa päiväkirjaa, en tehdä ennustuksia korteilla, en kirjottaa blogia, en edes suunnitella blogiaiheita. Nyt oon kokoajan väsynyt ja haluaisin vaan nukkua.
En osaa sanoa onko tää masennusta. En usko, oon kuitenkin niin tyytyväinen että on kevät ja päivät pitkiä.

Eipä tässä paljon ole suunnitelmia tuleville viikoille kun ollaan vaan kotona. Toivon vaan että tästä piristyn pikkuhiljaa.

Miten teidän kevät on lähtenyt käyntiin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositeltuja postauksia: