perjantai 14. helmikuuta 2020

Beppy tamponi

Turun XXX Paradise erotiikkaliikkeen työntekijä ja tuttavamme Sari oli lähettänyt Jannen mukana mulle tuliaisia testattavaksi.
Janne tuli iloisena kotiin ja huusi  "Mulla on sulle seksitamppooneita!"

Oon kuullut tällaisista tamponeista ennenkin mutta pääsin nyt ekaa kertaa testaamaan.


Näillä voi siis harrastaa seksiä kuukautisten aikana sottaamatta lakanoita, mutta voi niitä käyttää muutenkin ihan normi tamponeiden tapaan esim. uidessa. Tamponin on suunnitelleet gynekologit, se on superhygieeninen ja sen valmistuksessa on käytetty Lacta-geeliä ja maitohappobakteereja jotka ylläpitävät emättimen pH-tasapainoa.

Kahdeksan kappaleen paketti maksaa XXX paradisessa 12€. Tutkittuani muita nettisivuja ja vertaillessani hintoja on paradise ehdottomasti halvin paikka ostaa näitä!!


Beppy on kertakäyttöinen ja sitä ei suositella käyttämään 8h pidempään.
Eikä Beppy toimi ehkäisyvälineenä!

Avasin paketin ja tamponi oli suurempi mitä odotin. Jännitin miten mahdan saada sen pois koska siinä ei ole tamponille tyypillistä narua josta vetää. Pelkäsin että varsinkin seksin jälkeen se tunkeutuu syvemmälle kohdunsuulle. Mulle kun kuukupinkin pois saaminen tuottaa vaikeuksia.


Beppy näytti ja tuntui ihan kostealta pesusieneltä. Se on kananmunan mallinen ja sen ohuemmassa päässä on sormen mentävä reikä jolla sen saa vedettyä pois. Se laitetaan paikalleen siis paksumpi osa edellä.

Se oli helppo asettaa paikoilleen ja tuntui mukavammalta kuin normi tamponi. Se oli niin huomaamaton etten tuntenut mitään. Esim. normitamponin kanssa se tuntuu kun käy pissalla, tämän kanssa ei tuntunut mitään.

Ja sitten siihen osioon mikä varmaan kiinnostaa teitä eniten eli SEKSI!

Pakkohan sitä oli testata myös siinä.

Mulla ei tuntunut että siellä olisi yhtään mitään, mutta Janne valitti että se hankaa.
Ei kuitenkaan mennyt kauaa kun sanoi ettei enää tunnu miltään. Ei huomannut enää mitään edes eri asennoissa. Onnistunut kokemus siis.

Tuli sitten aika ottaa se pois paikoiltaan, mutta niinkun arvasinkin että mulla on liian lyhyet sormet... Mulla siis ihan oikeesti normaalia lyhyemmät sormet. Pidempisormisena se varmasti ois onnistunut ihan helposti, mutta nyt oli pyydettävä Janne apuun. Ei hänkään meinannut saada sitä ensiyrittämällä pois ja mulla alko hiipiä jo kauhu että pitääkö tästä lähteä päivystykseen.
Janne sai kuitenkin melko nopeasti hyvän otteen, tamponi liukui helposti pois ja varmasti jos käyttäis näitä useammin sen pois ottaminen olis ihan piis of keik!

Mä en voi muuta kun lämpimästi suositella tätä tuotetta!!

XXX paradisen sivuille päästet klikkaamalla TÄSTÄ!

Käykää ihmeessä tutustumassa paikkaan, poikkea vaikka kahville!


Tämä postaus ei ollut yhteistyö.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositeltuja postauksia: