tiistai 31. joulukuuta 2019

Lupaukset vuodelle 2020

Ja onko niitä lupauksia koskaan pidetty? NO EI!!

Nyt kuitenki vuosi 2019 lähenee loppuaan ja ollaan ihan just siirtymässä uudelle vuosikymmenelle. Oon pohtinu tosi paljon asioita, joita oon päättänyt tehdä, mutta silti vuodesta 2019 tuli aika perus mitä viimiset 4 vuotta kun oon sairaslomalla ollut. Jannen kanssa käytiin reissussa Vaasassa ja Ikaalisissa ja se olikin vuoden kohokohta ja myös jotain uutta viimisiin vuosiin verrattuna.

Viimeistään helmikuussa nuo lupaukset jo unohtuu. Mutta jos tekis mielummin tavoitteet vuodelle 2020 ne olisi, tai toiveet että onnistun:

1. Saan syksyksi säästettyä rahaa Puolan matkaan.

2. Käyn vähintään kerran viikossa salilla (paitsi kipeenä).

3. Juon enemmän inkivääriteetä.

4. Ja vähemmän sokerilimuja ja mehuja. (tää on oikeestaan viimiset 3kk onnistunut melko hyvin!!)

5. Herkuttelen vain kerran viikossa. (tässäkin oon viime syksyn onnistunut melko hyvin!)

6. Pidän sen 3kk tipattoman mitä en 2019 pitänyt mutta aikaisempina vuosina pidin. (2015-2018)

7. Vietän enemmän aikaa mökillä ja oon siellä myös yötä.

8. Muistan meditoida.

9. Muistan harjotella ryhmäterapiassa opetettuja taitoja.

10. Panostan blogiin.

11. Harjoittelen valokuvausta.

12. Laihdutan toiset 10 kiloa.

13. Vähennän punaisen lihan syömistä.

14. Olen loppuvuodesta parempi ihminen mitä olen nyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositeltuja postauksia: