maanantai 10. kesäkuuta 2019

ViikonloppuViikonloppu.

Olipas taas jotenkin värikäs viikonloppu, tai no perjantai oikeestaan. Perjantaina lähettiin siis kavereiden kanssa kattomaan Tauskia Vaakahuoneen paviljongille. No ei sitä Tauskia niin kauheesti tullu seurattua, onneks oli ilmanen keikka! Muutama yhteiskuva tuli tietty otettua, hah! Ihme ja kumma jaksoin tälläkertaa valvoa puoli kuuteen asti aamulla. Oon yleensä ensimmäisenä nukkumassa. Mut tuli kyl sit nukuttua koko lauantai päivä. Ihan uskomaton tupakanhimo! Mä olin ihan pihalla et mikä vittu mua vaivaa kun teki mieli tupakkaa niin saatanasti. Teki koko viikonlopun ja tekee vieläkin. Tekee nytkin! Tällähetkellä! On ollu helvetin vaikeeta pitää ittes kasassa vaik oon ollu jo kohta 1v 3kk ilman!

Naamakin kyllä jaksaa muistuttaa viikonlopun huonoista elämäntavoista ja on muutaman ison ja iloisen finnin kasvattanu poskelle. Tässä on nyt melkeen joka viikonloppu tiedossa kaiken maailman kissanristiäistä että saa nähdä missä kunnossa tää lärvi on kesän lopussa!
Juhannuksen taidan ottaa rennosti, todennäkösesti sataa taas vettä ni pallogrilli vaan perjantai ehtooste mökin terassin katoksen alle ja takas kaupunkiin lukemaan kirjaa parvekkeelle niinku viimevuonnakin... No, suunnitelmat on nyt vielä vähän auki että mitä tapahtuu. Sää sen melkopitkälti sitten määrittelee, mutta ihan selväpäistä juhannusta ajattelin viettää.

Miten tää Turku tuntuuki taas niin helvetin pieneltä paikalta. On se pieni ydinkeskusta ja sitten on lähiöt. Mulle ei kyllä tee noi keskustan baarit hyvää. Useimmiten sieltä onnistuu lähtemään ahdistus mukana kotiin. Joidenkin asioista kun yrittää pysyä kaukana, ne tuodaan niinkuin tarjottimella eteen. Siksi kaipaan nyt jotain vaihtelua.

Yhdessä vaiheessa ei Jannen kanssa käyty pitkiin aikoihin koska tapeltiin aina kun oltiin keskustassa. Mikä lie syy siinäkin. En vaan viihdy. Suurin osa kavereista käy ni siks siellä tulee pyörittyä. Oon enemmän sellanen lähiöpubiruusu.

Nyt mä vaan venaan helteitä et pääsen kissan kanssa mökille. Voiskai sinne nyt jo lähteä mut en mä siellä koko kesää haluais viettää jos nyt kuitenkin alkaa jotkut helvetinmoiset helleputket.


Onnistuin sitten pillaamaan skumppaa tohon housuille, mut tää nyt sattuu oleen ainoo kuva perjantailta minkä teille kehtaan jakaa, vaikka housut märkänä oonkin ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositeltuja postauksia: