torstai 30. toukokuuta 2019

Taasko uus blogi....

Monet jotka mut tietää ja tuntee, tai on seurannut mun elämää somessa, on tietoisia siitä että mulla on aikasemminkin ollu blogeja.
Jotkut menestynytkin ihan hyvin, on ollut paljon lukijoita ja yhteistyöhdotuksiakin tuli... Mutta sitten on tullut stoppi.
Jotenkaan ne edelliset blogit ei oo tuntunut omilta, jos ymmärrätte mitä tarkoitan?
Se on ollu sellasta väkisin haettuja aiheita, pakkopullaa ja pakko vaan kirjottaa edes jotain sen enempää suunnittelematta tai miettimättä. En oo tuntenut että edellisien blogien kautta välittyy aidosti se mitä olen. Niissä postauksissa oli paljon jollain tavalla negatiivista ja selittelyä siitä miks en ole ehtinyt tai jaksanut kirjottaa.
On ollut tarve esittää jotain muuta ettei muut näe mitä oikeasti olen.
Siksi kirjoittaminen on ahdistanut.

Tää uus blogi on pyörinyt mun mielessä jonkun aikaa.
Palava halu on ollut kirjoittamaan elämästä ja halu jakaa mun elämän matkaa johonkin.

Mä mietin todella, todella kauan että haluanko mä oikeesti tehdä tän.

Mua "pelottaa" ajatus että tätä lukee henkilöt joitten en haluaisi tietävän mun elämästä yhtään mitään. Esim. mun äiti, mun entiset koulukiusaajat...
Mut toisaalta pohdin, täähän on se tarkotus just mitä mä tällä blogilla haen.
Itsetunnon kohotusta, sitä, että mä saan olla mitä mä haluan ja ettei mua vittujakaan kiinnosta muiden mielipiteet tai se, että mitä muut tästä ajattelee. Ja sen kautta mahdollisesti antaa myös inspiraatiota muille.

Tää blogi hakee nyt vielä omaa paikkaansa ja katotaan mitä tästä alkaa muotoutua. Ulkonäkössä ja tyylissä on hiukan vielä hakemista. Ja vielä on epäselvää mihin kategoriaan tämä tulee kuulumaan. Päässä on niin paljon erilaisia ideoita, eri aiheisiin liittyen.
Se on muuten hauska huomata miten ne parhaat ideat tulee just ennen ko nukahtaa ja sit et enää aamulla muista niitä. Tai joku ideavälähdys vaikka lenkillä jonka luulee pysyvän mielessä mutta katoaakin samantien kun pääset kotiin.
Täytyy pistää heti vaan kännykän muistioon ylös tai vaikka paperille, mun muisti on mitä paskin!!

Mä haluun löytää sen sisäisen naiseuden. Mä haluun opetella siihen että mä uskallan olla sitä mitä mä haluan. Mä haluan kannustaa ihmisiä siihen. Ehkä inspiroida?
Toisinsanoen mä haluan löytää itseni. Syventyä asioihin oikeesti enkä vaan heitä läppää jostain.
Haluan jakaa teille mun elämää. Millasta on olla persaukinen. Millasta on olla masentunut ja epävakaa. Millasta on kuitenkin koittaa elää täyttä elämää. Millasta elämä on just nyt ja mitä kaikkee se tuo tullessaan.

Yleismaailmallista jorinaa. Omaa tyyliä. Klassista lifestyleä. Tapahtumia. Asioita. Tekemistä. Olemista. Miettimistä. Ja kaikkea siltä väliltä.

Tää eka postaus tais olla vähän epämääränen, mutta katsotaan mitä tästä tulee.

Ihanaa kesää kaikille, nauttikaa auringosta ja muistakaa aurinkorasva!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositeltuja postauksia: